Günlerdir 50mbit internet hızında olmama rağmen 2 yada daha fazla arkadaşla discord kullanarak oyun oynarken ping ve loss değerlerim aşırı yüksek oluyor ve oyun bana zehir oluyordu.
bir çok kaynaktan okuyup denediklerimdende hiç bir sonuç alamadım. windows+r / cmd / ping - 53524354343 vs vs vs saçma salak önerileride denedim booster programları vs.....

daha sonra tek açık şeyin discor olduğunu farkettim ve burdan birileriyle oyuna girdiğimde ping aşırı yükseliyordu. biraz kurcaladım.

Kullanıcı Ayarları > Ses ve Görüntü > Hizmet Kalitesi > pasif

bu seçenek sizde açıktır ve buda önceliği discorda verir buda ping değerlerini yükseltir. kimisindede bu açık olsa bile ping yükselmiyor. Fakat bende bu seçeneği pasifize edince ping 40-50 sabitlendi oyun akıyor.

Bu yöntem pubg de cs:goda ve tüm online oyunlarda çözüm olacaktır. En önemli etken arkada çalışan programlar arkadaşlar buna dikkat edin.

İnşallah sizde de bu yöntem işe yarar. Hepinize iyi oyunlar.......