Hile diyorum çünkü bu düpedüz internet kullanıcılarını çok afedersiniz ama gerizekalı yerine koymak oluyor...
Nasıl yani? ne diyosun sen diyenleri duyar gibiyim...


Şöyle izah edeyim. Biliyorsunuz uzun süredir tüm videoların başlarında sitelerde bazı bloglarda özellikle haber sitelerinde reklamlarını görüyoruz neredeyse istemesekte karşımıza çıkıyor. İlkesi üye çogaltmak olan bu alışveriş platformu 1. yıla özel üye olan herkese bedava saat verdiğini iddia ediyor fakat şunu belirtmiyor. Saat ücretsiz Fakat kargo ücreti size ait.! Tamam arkadaş eyvallah istanbul içi kargo ücreti 5 tl'dir. Fakat siteye girenler görecektir. Kargo ücreti 9.90 bende saatin markasını fiyatını araştırıyım dedim merak ettim işte...
Hani şu saat satan Siyahlar var ya son zamanlarda çokca görünen kaçak saatçiler... Onlar bile güldüler desem inanırmısınız bu saat için... Tanesi 3 TL olan bu saat bize ücretsiz olarak sunuluyor. Evet! 3 TL toptan alındıgını helede 1 milyon adet alındığını yada sipariş verildiğini düşünülürse daha ucuza geldiğini tahmin etmek çok güç değil...
Bu yazımı okuyanlar şimdi aa evet ya harbi ya gibi kendi kendilerine söyleniyorlardır. Eminim... Bu karalama karalama vs. değildir...
Sadece gerçek olanı bilmenizi istedim. Sende bu saatlerden aldın mı ?
Hayır. Tabiikide internet üzerinden işlem (alış-veriş) yaptığım bir - iki site vardır.
Tamam büyük bir yatırım olabilir ne kadar büyük bir yatırım araştırmadım ancak bu hamlesiyle bir çok üye çektiğinden de eminim. Ancak bu tip siteler de en yaygın olan şey müşteri memnuniyetsizliği oluyor maalesef. Ardından forumlarda şikayetim var gibi yerlerde bahsettiğim konularla ilgili bir çok yazı görüyoruz okuyoruz ama ders alıyor muyuz?...
Çok uzattım. Umarım yazdıklarımı dikkate alır ve en azından bir ufak çaplı araştırma yaparsınız. Şunu unutmayın bedavaya kimse kimseye vermez!


Durumla ilgili halen şüpheleriniz varsa aşağıda verdiğim sitelere bakınız.

http://www.tr-portal.net/gundem/netvarium-1-milyon-saat-hediye-kampanyasi-yorumlari-sikayetleri.html

http://volkann.net/uckagitci-netvarium/

http://www.sikayetvar.com/firma/detay/netvariumherseyhemencom